چندمطلب ازکسی که همدم تنهایی هام بود.






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


T@nha

 

چقدرعجيبه دريا...همينکه غرقش ميشي توروپس ميزنه مثل انسانها

 

 

 

همین حوالی کسانی هستند که تادیروزمیگفتند:بدون تونفس هم نمیتونم بکشم

 

ولی امروزتوآغوش دیگری دیگری نفس نفس می زنند. . .

 

92/10/20

 

shanbe shab saate 19:43

 

______________________________

 

برگشتن باکسیکه قبلا باهاش بودی مثل وقتیه که بری حموم
ودوباره لباسای چرکتوبپوشی

 

 

 

نگواین بابقیه فرق داره ن اشتباه نکن این یکی فقط بازیگرخوبیه

 

 

 

چقدرخوبه یه شب توخواب بترسی بعدگوشیتوبرداری که به عشقت اس بدی

 

بعدببینی یکی محکم گرفت توبغلت وگفت نترس عشقم من اینجام

 

 

 

دلم گرم خداوندی است که بادستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

 

چه بخشنده خدای عاشقی دارم ک می خواندمراباانکه میداندگنهکارم

 

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم

 

برایت من خداراآرزودارم

 

 

 

صبرکن سهراب گفته بودی قایقی خواهم ساخت

 

قایقت جادارد؟؟؟

 

من هم ازاهل زمین دلگیرم

 

 

 

آمها بایدیکیوداشته باشن که هروقت خسته.پکر.داغون وعصبی میشی

 

نپرسه چرا؟فقط دستت روبگیره وبگه بلندشوبریم یه دوربزنیم

 

دوست ندارم این شکلی ببینمت

 

 

 

ای دل بی ارزش یادبگیراگه کسی بهت گفت دوستت دارم لزوما

 

به این معنی نیست ک کس دیگه ای رودوست نداره

 

 

 

92/10/16

 

doshanbe shab saate 23:15

 

_________________________________________

 

ای دل چرا یک دم ارام نمیگیری چراازکارنمی ایستی

 

هنوزباورنکردی که همه چیزتموم شده

 

 

 

حوصله ات که سرمیره بادلم بازی نکن من دربی حوصلگی هایم باتوزندگی کردم

 

 

 

ماباختیم قبول

 

ولی اونایی که بردندهنوزبه باخت هانرسیدند

 

 

 

هربارکه میخوام به سمتت بیام یادم میادکه دلتنگی

 

بهونه خوبی واسه تکراریه اشتباه نیس

 

 

 

سوت پایانو بزنید

 

صداقت من حریف دروغ های این زمانه نمیشه

 

قبول کردم باختو

 

 

 

نکنه خدای نکرده سفربهت بسازه عوض کنه هواتوآب وهوای تازه

 

نکنه خدای نکرده یادت نمونه اشکام یادت بره چه خسته ام

 

یادت بره چه تنهام

 

 

 

توبروپیچک من فکرتنهایی قلب منوهیچ مکن

 

روی پیشانی من چیزی نیست غیرازیک قصه یپرازبی کسی وتنهایی

 

 

 

نمیای ببینی که بارفتنت باتمام زنانگی ام چه مردانه کنارامدم

 

 

 

بسلامتی اونایی که ماروهمینجوری که هستیم دوست دارن

 

وگرنه بهترازماروکه همه دوست دارن

 

__________________________________________________

 

 بارالها...
هرکس يادم کنديادش بخير
هرکس يادم نکرديادش بخير
هرکس يادش روديادم کنديادش بخير


سوختم باران بزن شايدتوخاموشم کني
شايدامشب سوزش اين زخم هاراکم کني
آه باران من سراپاي وجودم اتش است
پس بزن باران بزن شايدخاموشم کني

 


ازپنجره کوچک تنهاييم باتوحرف مي زنم ازپشت ديوارهاي سنگي باقايق غم هايم
دررودخانه اشک هايم براي يافتن توتا انتهاي ظلمت پاروميزنم چشمان مهربان
توازلا ب لاي شهرستاره بازهم قصه اميدرامي گوينداماقلب کوچک من سالهاست
که حرف هاي شادرادرکويرخودنديده است ازخودخانه وسرپناهي ندارم ودرآرزويش
هم نيستم امامتن جان آرزوي من اينه که خانه اي دردل اسمان داشته باشم اگرچه
به مساحت يک قلب

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 30 تير 1389برچسب:,ساعت21:26توسط Fardin | |